Tuesday, January 4, 2011

Хийсэн болгоныхоо хариуг хэзээд би хүлээнээ..


Худлаа ч гэлээ надад үнэнч юм шиг царайл л даа

Хуурч бас хүлээлгэж битгий зовоо л доо

Хүнийрхэж туниад чимээгүйхэн бүү алга бол л доо

Хэсэгхэн хугацаанд ч болов багаа бүү тайл л даа

Болохгүй тоглоомоор тоглосон гэдгээ би мэдэж байгаа

Боломж гарахаар л утасдана гэдгийг чинь санаж байгаа

Мэдсээр байж хүлээгээд байгаа сэтгэлийг яалтай

Минийх биш ч мөрөөдөөд байгаа хүслэнг яалтай

Өргөс шиг битгий хатга өөрөө би холдоноо

Өнөөдөр л биш ээ, битгий зугтаа өөрийн буруугаа хүлээнээ

Нэг л өдөр би эхэлсэн болгоноо дуусгаж

Нэр, утас, нилээдгүй олон дурсамжийг тэр чигт нь арчинаа

Харин тэр болтол намайг хүлээ, үгэнд сайн ор

Хааяахан ичгүүргүй болзоонд санаачилгатай бай

Харилцан ойлголцох, хүлээн зөвшөөрөх гээд ухаарал бүхэнд бэлэн байгаа болохоор

Хавар болж, цас ханзарч, шарх эдгэтэл хүлээ

Би чамаасаа өөрөө эхэлж холдоно оо хонгор минь...

No comments:

Post a Comment